3 Ağustos 2015 Pazartesi

Ayna Oyunları

Azra daha çok küçükken Ayna Boyama yapmıştık ve çok eğlenmiştik. Bu sefer yine aynamız yerde ama daha temiz ve toplaması kolay bir oyun oynadık :)

Aynanın yerde olması gerçekten çok ilham verici bir durum. İnsanın üzerine yatası, atlayası, kendini öpesi falan geliyor :) Azra aynanın üzerinde bir o yana koştu bir bu yana koştu, eğildi kendini öptü, takla attı, yattı kalktı. 

Sonra ahşap bloklardan yol yaptım ona, engelli koşu tarzı. Bloklara dokunmadan geçmeye çalıştı, çok eğlendi zilli...

Bu sıralarda kaba motor gelişimimizde gözle görülür bir gelişme var. Dengede durma, takla atma, hoplama, geri geri koşma, bisiklet sürme gibi konular üzerinde sıkı bir çalışma yapıyoruz :) Bu engelli yol da bu yüzden çok hoşuna gitti kuzumun, gitti geldi, gitti geldi, en son beni de geçirdi oralardan bir de fotoğrafımı çekti :)

Hayvanlarla da oynadık :) Güzel bir hayvanat bahçesi hazırladım ona. Özenle dizdim hepsini...

Sonra geçtim karşısına merakla, nasıl oynayacak diye. Hepsini devirmeye başladı. Tabii bende bir hayal kırıklığı. Sonra sordum kızım ne yapıyorsun? diye. Şşşşş yaptı. Uyutuyormuş hepsini :) 

1 saate yakın oynadık böyle. Hayal gücü sınırlarımı zorladım, 5469875236 çeşit oyun kurduk. En sonunda pes edip topladım :)

 Keyifli, bol gülmeli oyunlar hepinize... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder