30 Temmuz 2015 Perşembe

Montessori-Mini Ev Okulu / Raf Etkinlikleri - 20 Ay/2

Bir süredir yoktuk, ailecek güzel bir tatil yaptık :) Dönüş ızdırabını (arabayla 14 saat) saymazsak dolu dolu ve eğlenceli geçti. Azra bu süreçte değişik arazlar çıkardı gerçi mesela kaka yapmaktan ve duşa girmekten korkmaya, hiç bir şey yememeye ve memeye yapışık yaşamaya başladı. Eve dönüşümüzle biraz toparladık diyebiliriz. Çocuklar değişikliklere kolay uyum sağlayamıyorlar maalesef...


Dönüşümüzle birlikte etkinliklerimiz başladı tabii. Aslında bu rafları gitmeden önce hazırlamıştım ama yeni oynamaya başladık. Geçen haftadan bir iki etkinliği de rafta bıraktım çünkü Azra hala ilgileniyor.

Parfümlerin kapaklarını eşleştirmece. Ben belki yapamaz dedim ama hepsini bir kerede yaptı sonra attı bir kenara cadı kız :) 

Bıyıklı adamın karnını doyurmaca :) Çamaşır yumuşatıcısı şişesinden yaptım. Transparan olması çok güzel oldu, karnı açmış tokmuş görebiliyoruz :) Ayrıca alt kapağını açınca çiş yapıyor :)

Kaptan kaba bulgur aktarma, dökersek temizleme :)

Küpler ve çubuklarla renk eşleştirmece...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder