4 Temmuz 2015 Cumartesi

Farklı bir Duyusal Oyun

Duyusal etkinliklerin sınırı yok. Evdeki her materyal duyusal oyun aracı olabilir. Bu oyunumuzun fikir annesi Arzu abla :) Kendisi yurt dışı bloglarda çok gördüğümüz 'Waterbeads'lerden esinlenmiş ve kuskus aklına gelmiş. Ben de bayıldım bu fikre ve hemen uyguladım :)


Bildiğimiz kuskusu haşladım, haşlarken içine gıda boyası ekledim (eklemeyebilirsiniz). Bir iki oyuncak ayarladım ve önüne sundum hanımefendinin. İlk başta suyunu süzüp koydum ama ellerine yapışmasından pek hoşlanmadığı için içine sonradan su ekledim. Dokununca verdiği his gerçekten çok güzel. Ben de oynadım yani :)


Yemek de serbest :) Bu durum Azra'nın çok hoşuna gitti. Küçük bebekler için bile rahatlıkla uygulanabilecek bir oyun. Gıda boyası yerine yoğurt ya da meyve suyu konulabilir.


Ben balkonda yaptım etkinliği, iyi ki de orada yapmışım yoksa her yere saçılıyor. Bir de ezilince yapışıyor çıkmıyor :) Bu uyarıları da yapayım.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder