27 Haziran 2015 Cumartesi

İstanbul'da Gezmeler

Uzun zaman oldu yazmayalı. Çok özledim bloğumu ve Facebook grubumu. Bir an evvel sahalara geri dönmek istiyorum. Peki nerelerdeydim?

Ay başında Azra ile 10 günlük bir İstanbul gezisi yaptık . Bol bol akraba ziyareti, gezmece, tozmaca, heryerde bir şeyler yemece, her yerden hediye oyuncaklar, kıyafetler almaca ile geçen süper bir tatil oldu. Eşim de olsaydı tam mükemmel olacaktı ama o buraları bekledi :( 

Neredeyse 1 yıl oldu en son İstanbul'a gelişim. Herkesi ve her yeri o kadar çok özlemişim ki anlatamam... Çocukluğumun, gençliğimin geçtiği yerlerde Azra ile olmak müthiş bir duygu gerçekten...

Neredeyse gittiğimiz her yerde kendimize bir etkinlik, bir bişeyler bulduk biz :) Anneannemizin evinde ise cennete düşmüş gibi olduk :) O kadar çok tabak, bardak var ki, tam dağıtmalık. Azra'yı konsolun içinden çıkaramadık. Anneanne, torun bol bol oynadılar :) Bunlar yetmezmiş gibi özel oyuncaklar da alındı hanım efendiye ama yine de bu dolap favorisiydi.

Maltepe sahiline öyle güzel bir park yapıldı ki... Biz bayıldık. Hele bir kum alanı var ki, tam benlik :) Azra da çok sevdi.  Teyzesiyle oynadılar, güzel pastalar yaptılar :) 

İstanbul olur da kuzen görülmez mi :) Birlikte pek oynamasalar da kuzen candır :)

Azra'nın en iyi anlaştığı kişi dayısı oldu bu gezmemizde :) Dayı genç olunca kafalar uyuştu sanırsam. Birlikte o kadar güzel oynadılar ki, izlemelere doyamadım valla...

Azra cidden şanslı bir çocuk... Herkes ayrı bir ilgi alaka gösteriyor, üzerine titriyor. Kim nereye götüreceğini şaşırıyor :) Halası da bunların başında... Oradan oraya gezdirdi, yedirdi, içirdi, giydirdi bizi sağolsun :) Birlikte güvercin uçururken...

İstanbul da en çok özlediğim yer hep sahil... Denizin sesi, kokusu... Kızım da çok sevdi... Ailecek yaptığımız piknikte amcası ve kuzeniyle top oynarken...

O kadar aradım babamla bir resmini bulamadım kuzumun ya hiç mi çekmemişiz, anlamadım gitti :( Dedeleriyle, babaannesiyle, büyük babaannesiyle ve diğer tüm akrabalarıyla da çok iyi vakit geçirdik. Herkese çok teşekkür ediyoruz :)

Eve dönmemizle birlikte bir yeni durumla karşılaştım. Artık Azra bezini atmaya hazır görünüyordu ve ben bu işareti görmezden gelemedim. 1 haftadır bez kullanmıyoruz :) Tuvalet eğitimimizin detaylarını sonraki yazımda uzun uzun yazacağım. Bu hafta çiş ve kakalarla uğraşırken yine bloğu ihmal ettim doğal olarak ama artık düzene girdi sayılır, daha fazla yazabilirim.

En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle... :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder