4 Nisan 2015 Cumartesi

Yumuşacık Köpüklerden Gökkuşağı

Bu etkinlik ile gökkuşağı haftamızı bitiriyoruz ama aslında daha doyamadım :) Bayıldım ben bu temaya, sanırım bir daha tekrarlarım.

Bu etkinliğimiz için gerekli olanlar yarım kalıp beyaz sabun, sıcak su ve gıda boyası. Beyaz sabunu rendeliyoruz ve üzerine bir miktar sıcak su döküyoruz. Sonra onları mikser ile köpürtüyoruz. En son köpükleri bir kaba aktarıp üzerine gıda boyası serpiyoruz ve kaşıkla boyayı dağıtıyoruz.

Gelelim detaylara... Öncelikle biraz zahmetli bir iş. Köpükler leğenin içinde kabardıkça küvete aktardım, su bitip sabunlar kaldıkça su ekledim, ekledikçe köpürttüm. Uzun sürdü. Direk küvette çırpmadım çünkü sonuçta mikser, mutfak gereci, banyo malzemesinde kullanmadım. Köpüğü aktarırken her yeri de sabunladım. Köpükler ilk çırpıldığında kabarık oluyor sonra biraz küçülüp, uzayan bir kıvama geliyor.

Köpükler o kadar güzel bir kıvama geliyor ki Azra'yı içinden çıkarmak zor oldu :) Bir de oynadıktan sonra o sabunları durulamak :) Ama çooook mükemmel ve tertemiz bir duyusal etkinlik!!! Özellikle banyo öncesi için ideal.

Önce biraz temkinli davrandı Azra, sonra kıyafetlerle daldı olaya, en son baştan aşağıya köpük içinde kaldı:) Ben de bol bol oynadım köpüklerle, kıvamı çok güzel, uzuyor elde. Aslında böyle olacağını tahmin etmemiştim. Köpükler söner sandım ama sönmedi. Bir de kokulu beyaz sabunla yaptım, mis mis koktu bütün ev :)

Not: Eline bir şey bulaşmasını istemeyen bebekler sevmeyebilir. Bir de elini gözüne sürmemesine dikkat ediniz, gözü yanıp ağlarsa etkinliği hüzünlü bir şekilde bitirmiş olursunuz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder