11 Nisan 2015 Cumartesi

Kelebek Makarnalar

İşte kelebek temamızın son etkinliği, kelebek makarnalar ile duyusal oyunumuz.


Kelebek makarnaları gıda boyası ile renklendirdiğim sularda 1 saat bekletip süzdükten sonra 1 gün kuruttum. Çok güzel oldular. 

Sonra kelebek şekli verip yavrunun önüne sundum. Önce bir mıncıkladı, karıştırdı. Sonra büyük süzgeçle aktarma yaptı. Sonra renk renk ayıralım diye legoları getirdim ama renklerle hiç alakası olmadı :) Kaşıkla içlerine makarna doldurup boşalttı. Kelebekler uçuyoooor diye yukarıdan aşağıya döktüm makarnaları, yağmur yaptım :)

En son hepsini devirip biraz da öyle oynadı ve odanın her yerine saçmaya başlayınca kaldırdık :)

Önümüzdeki haftanın temasını arıyorum şu aralar... Fikir vermek isterseniz mutlu olacağım :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Bence enstrümanları tanıtmak olabilir.. şekil olarak hangi enstrüman ne bilmeye çalışabilir. Keman, piyano, bateri, gitar, yan flüt, fotoğrafları gösterilebilir veya kartondan yapılabilir. Ne nasıl tutulur çalınır? Vs. o çalarken siz mikrofonla eşlik edebilirsiniz mesela :) hatta belki ufaktan salsa adımlarını bile öğretebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir canım çok saol, düşüneceğim :)

      Sil