3 Nisan 2015 Cuma

Gökkuşağı Duyusal Balonlar

Bu fikir ne zamandır aklımdaydı ama bir türlü fırsat bulamadım yapmaya, bu güne kısmetmiş. Malzemeler çok basit, renkli balonlar ve içlerine koyulacak farklı malzemeler.

Ben balonlara huni yardımıyla pirinç, tuz, mercimek, kuru fasülye ve su koydum. Tepsiye dizdim ve Azra'ya sundum. Önce hepsini bir kucakladı, sonra su dolu olanı aldı ve dakikalarca ağzı şaşkınlıktan açık bir şekilde onunla oynadı. Ben de hayret içinde kaldım. Bu kadar eğleneceğini bilseydim önceden yapardım mutlaka.

Tuz ve su baloncukları başta olmak üzere hepsiyle tek tek oynadı. Sonra kucağına alıp evde gezdirdi.


Bütün bu güzellikle bir kaç saat sürdü çünkü sonrasında hepsini ısırarak patlattı :( Olsun bu kadar keyif de yeter bize :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder