18 Mart 2015 Çarşamba

Azra ve Doğa :)

Ne zamandır yazamıyordum. Azra'nın babaannesi ve dedesi bizdeydiler ve etkinlik yapmak yerine ailemizle vakit geçirmeyi tercih ettik. Dolayısıyla da bloğumu biraz ihmal ettim ama toparlarım :)

Buralarda hava genelde çok güzel, arada bir yağmur yağıyor, o da şahane :) Bu güzel havaları görünce içimde kendimi dışarı atma hevesi tavan yapıyor. Ne planlar yapıyorum ne planlar... Havalar iyice ısınsın, göreceksiniz, bağlasanız durmam evde :)

Neyse gelelim bu gün ki etkinliğimize... Konumuz Fen ve Doğa... Nereden çıktı derseniz şöyle. Ben bir süredir Facebook'da bir grubu takip ediyordum. Bir çok gruba üye olmama rağmen Montessori ile Eğlenerek Öğreniyorum grubuna kanım kaynamıştı ve en çok orada aktif olmuştum. Geçen gün grubun kurucusu Elif hanım, yönetici olmam için bir teklifte bulundu ve ben de kabul ettim :) Şimdi grubun yöneticilerinden biriyim ve eğer üye değilseniz mutlaka aramıza katılmanızı tavsiye ediyorum. Evet konumuza geri dönelim :) Fen ve Doğa. Elif hanım grup için bir etkinlik takvimi hazırladı. Haftanın pazar hariç her günü için bir başlık var. Çarşamba günü Fen ve Doğa günü. Ben de bu programa uyarak devam etmek istiyorum. Tabii bunların dışında raf etkinliklerimiz de var onlar ayrı. 

Ben Azra ile henüz doğa ile ilgili planlı bir etkinlik yapmamıştım. Yani bu ağaç bu kuş gibi spontane şeyler yaptık tabii ama etkinlik adı altında bir şey yapmadım. Ne yapabileceğimi düşüneyim dedim aklıma bir sürü fikir geldi :) Neden yapmamışım daha önce acaba?

Bu gün için daha önceden gözüme ilişen bir küçük poşet fikir verdi bana. Üzerinde doğaya ait çeşitli resimler vardı. Poşeti bir kartona yapıştırdım ve resimleri tek tek kestim. Arkalarına buzdolabı magnetlerinden kesip yapıştırdım ve çok tatlı magnetler elde ettim. Sonra aldım sulu boyayı ve fırçayı bir güzel resim yaptım :) Sanırım ilk okul seviyesinde oldu ama bana yetti :) O resmi de kenarlarından mıknatıslarla dolaba tutturdum ve üzerini hazırlamış olduğum magnetlerle tamamladım. 

Azra bu etkinliğe bayıldı :) Ağacı, çiçeği gökyüzüne yapıştırsa da bir şeyler öğrenmiştir kesin :) Bir de magnetler tutmayıp yere düştüğünde kahkaha atıyor :) Çok komik bir kız yahu...

Doğa günü olur da dışarı çıkılmaz mı? Azra ile buralarda bulabildiğimiz en doğal yere, bir parkın yeşilliklerine, gittik. Ağaçlara, çimenlere dokunduk, kuşları izledik. Özellikle kuşlarla dolu olan ağaç Azra'nın dikkatini çekti, uzun süre kuş görmeye çalıştık :)

Siz resimdeki kuşu görebildiniz mi?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder