19 Şubat 2015 Perşembe

Yumurta Kabuğu Parçalama

Azra'nın içindeki parçalama isteğinin ortaya çıktığı basit ama eğlenceli etkinliğimiz ile karşınızdayız. Facebook da gördüğüm bu etkinliği hemen yapmak istedim. Gördüklerim üzerine yüz ifadeleri çizmişlerdi ama ben sadece boyamak istedim. 

Etkinliğimiz için bir kaç gün öncesinden yumurta kabuğu biriktirmeye başlıyoruz. Bizimki iki gün sürdü çünkü daha fazla dayanamadım :) Kabukları yıkayıp kurutarak biriktirdikten sonra sulu boya ile boyuyoruz. Kuruması için biraz bekliyoruz ve yumurta kabuklarımız hazır.

Asıl eğlence bundan sonra başlıyor. Azra'nın oyuncak çekici vardı, onu kullandım. Kaşık, havan gibi farklı malzemelerle de denenebilir. Bir tepsinin içinde kabuklarla çekici sundum küçük hanıma. Hemen aldı ve vurmaya başladı :) Bu olaya resmen bayıldı. Nasıl vuruyor kabuklara inanamazsınız :) Un ufak etti. Sonra da hepsini yere attı!

Parçalama isteği ile dolu miniklere ithaf ediyorum :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder