4 Şubat 2015 Çarşamba

Tarçın Çubukları

Azra'nın plastikler yerine doğal materyaller ile oynamasını seviyorum fakat her zaman mümkün olmuyor. Bahar gelsin, ağaçlar çiçeklensin, o zaman çok daha fazla doğal materyaller kullanma şansımız olacak. Dışarıdan birlikte toplarız kızımla :) Şimdilik evdekilerle idare ediyoruz. Azra kavanozlara çok meraklı, elimde gördüğü an içini açmamı istiyor. Bu aralar grip etkisi altında olduğumuzdan şöyle güzel bir ıhlamur, tarçın çubuğu ve elma kabuğu üçlüsü kaynatayım dedim. Çubukların kavanozunu görür görmez istedi tabii! Açtık, kapattık, içinden çıkarıp baktık kesmedi! Ben de madem öyle gel bunlarla oynayalım dedim, daha önce aklıma gelmeyen güzel bir doğal materyal bulmuş olduk :)

Bir küçük kutu buldum, üzerini deldim, altına da bir pencere açtım. Tepsiye tarçın çubukları ile koyup Azra'ya sundum. Nasıl yapıldığını göstermeme gerek kalmadı, çözdü hemen kızım. Masaya nasıl hevesli oturduğu resimden belli oluyor :)

Çubukların hepsini eline alıp tek tek atmaya başladı.

Çubuğu tutma şekline bir bakın, nasıl da kibarız!

Bir de daha önce ponpon atmakta kullandığımız karton rulomuz vardı. Altına tepsi koyarak içinden tarçın çubuklarımızı attık.

Tarçın çubuğunun tepsiye düşüp sıçraması çok dikkatini çekti, tekrar tekrar attı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder