22 Ocak 2015 Perşembe

Patlamış Mısır Duyusal Havuzu

Sakin, eğlenceli, arada löp löp götürmeli bir duyusal havuz...


Evde iki hafta önce patlattığım, fazla gelen kısmını poşetleyip kaldırdığım mısırlar vardı. Bu gün elime geçti, baktım ki bayatlamış. Ben de onları Azra için bir oyuna dönüştürmeye karar verdim. 

Yere örtüyü serdiğimde Azra aktivite yapacağımızı anlıyor ve oturup beni bekliyor. İşte kepçesiyle beni bekleyen şaşkın ördek :)

Mısırlarla aktarma yaptık. Kepçeyi artık daha güzel kullanıyor.

Pembe tası doldurup doldurup boşalttı.

Mısırları yakından inceledi, arada çaktırmadan bir kaç tane yedi :)

Bir de vahşi hayvanlarımız vardı. Bu aralar bu dördünü tanımaya çalışıyoruz. Onlara ev yaptık, yol yaptık, bir sürü hikayeler uydurduk.


Sakin bir oyun oldu, hasta günler için tavsiye edilir :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder