4 Ocak 2015 Pazar

Gezmece Tozmaca

Merhaba 2015 :) Umarım güzel geçersin..

Yılın ilk yazısını yazalım bakalım... En son yazımda babam ile erkek kardeşimin geleceğinden bahsetmiştim. Bu gün döndüler bile. Ne çabuk geçti anlamadık, onu geçtim biz bu kadar şeyi ne ara yaptık onu hiç anlamadım.

Öncelikle Azra  uzun zamandır görmediği dedesine hiç yabancılık yapmadı :) Kan çekti sanırım. Gayet güzel anlaştılar, öpüşüp koklaştılar, çok mutlu olduk. Dayıya biraz daha mesafeli dursa da onunla da iyiydi arası. Sanırım o yabancılama durumunu atlatıyoruz :)

Dedenin gelmesi hepimizi mutlu etse de en çok Azra'ya yaradı :) Küçük hanım herkesle bol bol oyun oynadı, dedesinden hediyeler aldı, atlı karıncalara bindirildi, kar ile tanıştı ve daha bir çok şey...

Bir yer keşfettik ki çok mutlu oldum. Kayseri buz pistinin çocuk oyun bölümü :) Biraz soğuk olsa da sakin ve eğlenceli :) Azra çıkmak istemedi. 

Zıplayamasa da yorgun düşen bir küçük savaşçı :)

Erciyes Dağı'na çıktık hep birlikte. Maalesef hava soğuk olmakla birlikte yoğun bir yağış vardı ve biz Azra ile genelde çocuk odasında takılmak zorunda kaldık. Ama az da olsa kızak bindik, dedesi çekti bizi :) 

Kayseri arkeoloji müzesine de gittik. Azra içeride cam vitrinlere yapıştı, dışarıda  küplerin önünde dans etti :)

İşte dede-torun :)


Mutlu aile pozumuz :)

Aslında çok gezdik ama akıllı bizler hep fotoğraf makinesini unuttuk :( Bana bir fotoğrafçı lazım ya bu böyle olmuyor :)

Ailemi çok seviyorum, iyi ki varlar...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder