8 Aralık 2014 Pazartesi

Sarı Duyusal Havuz ve Mini Dostluk :)

Bu hafta temamız sarı. Cıvıl cıvıl aktivitelerle, dolu dolu geçecek haftamızın açılışını dostlarla yapmak istedik .Misafirlerimiz Eylül Ada ve annesi Arzu abla :) Arzu ablayla Eylül Ada 17 günlükken tanıştım ve çok sevdim. O gün bu gündür çok sık olamasa da görüşüyoruz. Eylül Ada, Azra'dan 43 gün büyük. Henüz birlikte oyun kurup oynayamasalar da birbirlerinden çok şey öğreniyorlar. Ayrıca birbirlerini sevdiklerini düşünüyorum. Özellikle Eylül Ada, Azra'ya sık sık sarılıyo :) Bizim kız biraz mızmız olduğundan genelde ağlayarak tepki veriyor ama olsun :)

Sarı temamız dahilinde onlara daha önce boyadığım sarı pirinçlerim ve evde bulduğum sarı eşyalarla bir duyusal havuz hazırladım.

 Havuzumuzun altına biri küçük biri büyük iki çarşaf (malum çok dağılıyor) serdim. Etrafını da sarı balonlar, toplar ve yapraklarla süsledim.

İşte bizim minikler olaya böyle daldı :) Başta biraz çekingen davransalar da sonlara doğru pirinçler başlarından aşağıya dökülüyordu :) Oyuna anneler olarak biz de katıldığımızdan çok resim çekemedik ama çok güzel oyunlar oynadık. Pirinçleri kaplara doldurup boşalttık, ellerimizin arasından kaydırdık,başımızın üstünden döktük, pirinçler döküldüğünde çıkan sesleri dinledik. 


 Azra her zaman ki gibi oyun biraz ilerleyince her şeyi yere döktü, ben de her zaman ki gibi ayaklarıyla da hissetsin diye çoraplarını çıkardım :) Eylül Ada da pirinçleri kaplara doldurup Azra'nın ayaklarına döktü :)

Pirinçlerin boyası ellerimize geçti maalesef  ve ilk yıkamada tam olarak çıkmadı ama problem etmedik ve eğlenmemize baktık :)


Pirinçlerden sonra evde hazırladığım sarı oyun hamuruyla oynadık ama kızlardan beklediğim ilgiyi göremedim :) Arzu abla ve ben daha fazla oynadık, baktık pek ilgilenmiyorlar kaldırdık :)

Güzel ve eğlenceli bir gündü. Arzu abla ve Eylül Ada'ya teşekkürlerimizi iletiyoruz :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder