13 Aralık 2014 Cumartesi

Keçe Tahtamız ( Felt Board)

Montessori-Mini ev okulumuzun yeni tahtası :) Ne zamandır yapmak istediğim bir projeydi bu. Gidip keçe alamadım bir türlü. Sonunda yaptım mutluyum :)

Odamızın duvarında bir köşe oluşturdum ve araya keçeyle kapladığım bir karton kutu yerleştirdim. Kutunun içi dolu o yüzden kesmedim, kutu olarak koydum ben :) Kartonun üzerine de rahatlıkla uygulanabilir. Keçenin keçeye yapışma özelliği var. Keçeden herhangi bir şey kestiğinizde rahatlıkla üzerine yapıştırabilirsiniz.

Haftamızın teması sarı olduğu için güneş ve muz kestim keçeden. Üzerine kurşun kalemle yüz çizdim, çok tatlı oldular :) Bir de keçeden bebek yaptım. Bu sıralar yüzümüzü öğrenmeye çalışıyoruz. Parçaları adlarını söyleyerek söküp takıyoruz. Azra bebeğin saçını çıkarıp getiriyor bizim saçımıza takıyor, yada kendi saçına takıp geziyor :)

Yapımı çok kolay ve çok kullanışlı bir tahta bence. Özellikle her şeyi ağzına sokan bebekler için ideal. Yalnız şunu da söyleyeyim, o tahtanın üzerindeki şeyleri evden toplamak zorunda kalıyorsunuz :) Buna da değer bence. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder