22 Aralık 2014 Pazartesi

Kardan Adam Yaptık

Kış geldi :) 

Bizim buralara henüz kar yağmadı. Aslında bir kaç hafta önce çok az yağdı ama tutmadı, o sayılmaz! Kar yağınca kardan adam yapmazsam olmaz, dayanamam. İlla çıkılacak küçük de olsa, yamuk da olsa bir kardan adam yapılacak, burnuna havuç takılacak sonra da poşetle bayırdan kayılacak :) 

Bu sene sabırsızlığım doruk noktaya ulaştı, kar yağmadan kardan adam yaptık kızımla. Tamam tamam, itiraf edeyim, çoğunu ben yaptım :) Azra pamuk yoldu, yapıştırıcı sürdü, bazen yaladı. Yapıştırdığım şeyleri söktü, fırlattı... Derken kardan adamımız çok tatlı oldu :)


Atkısı bile var :)

Ağzını, gözünü çizerken Azra da çizmese olmazdı. Kalemi aldı ve zavallı kardan adama defalarca batırdı :)

Bitirdikten sonra kendisini dolabımıza astık. Babası gelir gelmez Azra ona kardan adamı gösterdi. Kardan adam nerede diye sorunca da gösteriyor ve dokunmak istiyor :) Dokununca da parçalıyor ama olsun ne yapalım, kardan adam bu bozulacak elbet :)

NOT: Bu yazıyı dün gece yazdım. Bu sabah bir baktım her yer kar olmuş :) Bu gün gerçek kardan adam yapabiliriz. Yazıyı değiştirmek istemedim, anı olsun :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Kardan Adamınız Harika olmuş , Yazılarını okuyor ve çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorumlarınız benim için çok önemli :)

      Sil