30 Aralık 2014 Salı

2015 Gelsin Bakalım...

Şuan da babam ve erkek kardeşim uçaktalar, İstanbul'dan Kayseri'ye doğru seyahat etmekteler. Yılbaşı izni bahanesiyle Azra'yı sevmeye geliyorlar :) Dikkat çekerim kendimden ve eşimden bahsetmedim, amaç direk Azra! Ben gayet memnunum bu durumdan :) Kızım çok uzak kaldı ailemize. Arada bir de olsa sarılsın, öpüşsün, koklaşsın bizimkilerle. Yabani olacak yoksa :(

Benim için de gayet güzel olacak, ne zamandır görmüyordum, hasret gideririm. Kız kardeşimle annem gelemediler ama olsun napalım... Az ile yetinmeyen çoğunu bulamazmış :)

Şaka maka 2015 oldu yahu... Bu aralar yaşlanma hissiyatı yaşıyorum. Çoluk çocuğa karışmak, 30'lu yaşlara yaklaşmak, bazı gençliğe ait olaylara tahammül edememek, olgun kişilerle sohbet etmek istemek, sanki çok yakın bir zamanda arkadaşlarımın abileri askere gidecekken şimdi kardeşlerinin gidip dönüp bide evlenmelerine şahit olmak, gürültülü müziğe katlanamamak, az bi hareket edince her yerinin tutulması gibi gerçekler "Yaşlanıyormuyum yaaaa?" sorusunu sormama neden oluyor. Allah'tan küçük gözüküyorum da aynaya bakınca mutlu oluyorum. Gerçi gülünce göz kenarlarımda kazlar koşuyormuş gibi bir görüntü oluşuyor ama olsun ona çare var, gülmem olu biter :) :) Puhahaha Ben ve gülmemek... İmkansızzzz :))

Neyse konumuza dönersek, 2014 bitti. Peki nasıl geçti? Türkiye açısından bakarsak demeyeceğim... Çünkü bloğumda iç karartıcı, saçma sapan şeylerden ve yalan dolandan bahsetmek istemiyorum! Kendi açımdan değerlendireyim! 2014 kendimi tanıma senem oldu diyebilirim. Daha önce bahsetmiştim. Bazen, mesela şu aralar, cozutsam da genel anlamda sakinleşip, dinginleştiğim bir sene oldu. Kızıma gelirsek zaten onun değişmediği bir gün yok. 2014'te yaklaşık 6 kilo aldı, 25 cm uzadı :) Bir çok yetenek edindi ! 2015'i bomba gibi karşıladı :) Eşim de bizim sürecimize eşlik etti! Memnun mu bilemiyorum :)

2014 güzel sayılırdı! Ama 2015 için büyük hayallerim var. Mesela gece boyu Azra ile kesintisiz uyumak :) Büyük değişimler bekliyorum sanırım :) 

Sağlıklı, sıhhatli olalım da gerisi önemli değil. Can bedende oldukça güzel şeyler olacak İnşallah...

Yarın yazı ekleyemem büyük ihtimalle dolayısıyla yılın son yazısını yazıyorum ve son resmini ekliyorum. 2014'ü Azra'nın una bulanmış bu tatlı haliyle hatırlayalım  :)

Herkese mutlu yıllar diliyorum...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder